Fri frakt över 595:- *

Leveranstid 2-5 dagar

kontakt / FAQ

vanliga frågor

Har du inte fått något ordererkännande så kan det bero på en eller flera av följande orsaker:

  1. Din beställning har troligtvis inte gått igenom.
  2. Du har angett en felaktig e-postadress.
  3. Mailet har hamnat i din skräppost.

Det ska som regel alltid skickas ut ett bekräftelsemail till den adress du angivit.

Är du osäker, kontakta gärna oss.

Absolut kan du göra det så länge inte order är bearbetad (plockad & packad).

Vill du lägga till produkter måste du lägga en ny order.

Vill du ta bort en produkt eller byta ex storlek eller byta till något billigare, går det bra. 

Skicka iväg ett mail eller ring, uppge ordernummer och vilken (vilka) produkt vad du vill byta till eller ta bort så ser vår kundtjänst till att hjälpa dig med problemet.

Om du vill byta en eller flera varor lägger du en ny order på det du vill ha istället.

Därefter skickar du tillbaka det du inte vill ha enligt “Returer”. 

Du kommer bli fullt återbetalad för det du skickar tillbaka, under förutsättning att varan är i väsentligt oförändrat skick samt att etiketter och förpackningar är hela.

Du har alltid 14 dagar ångerrätt från att du mottagit produkten. Läs mer om ångerrätt i våra köpvillkor

Vi tycker dock att miljö & hållbarhet är viktigt och vill därför inte bidra till  ökande andel transporter som påverkar miljön negativt. Därför har vi valt att inte ge fria returer.

Köparen betalar returportot. 

Kontakta oss för returfraktsedel.

Efter att vi mottagit returen dras returfrakten av på beloppet du blir krediterad. 

Återbetalning av en retur sker snarast möjligt.

Men senast inom 14 dagar efter att vi erhållit din retur och uppgifter.

Om varorna du har beställt finns i vårt lager:

Standardleverans

Skickas order inom 1-5 vardagar från vårt lager och finns därefter att hämta på ditt närmaste utlämningsställe. 

Prioriterad leverans

Skickas order samma dag, om din beställning inkommit innan kl. 12.00 en arbetsdag.

Görs beställning på helger och allmänna helgdagar behandlas order nästkommande arbetsdag.

Beställningsvaror, kontakta oss om det inte framgår. Normalt tar det 7-21 dagar.

Du får ett mail med en länk där du kan spåra din order. (förutsätter att du uppgivit en mailadress vid beställningen)

Om du tror att ditt paket har försvunnit eller om det har tagit mer än 10 arbetsdagar utan leverans så ber vi dig att kontakta vår kundsupport.

Eventuella rabattkoder anger du i varukorgen innan du går vidare till kassan.

Du kan även ange det när du är i kassan under länken “Har du en rabattkod?”

fråga kundsupport

kontaktinformation

Address​

Lekvallsvägen 4D
294 39 Sölvesborg

Maila oss

info@vildsport.se

Chatta med oss

Skicka ett meddelande på någon av våra sociala platformar.

Produkten har lagts till i din varukorg